Skavlnes Skole/Vesterålen Turlag

Hyttebesøk Skavlnes skole

I samarbeid med Vesterålen Turlag er Skavlnes Skole på Skogsøya åpen som Turlagshytte. Formålet med åpningen er å tilrettelegge for bruk av Skogsøya som turmål og å gjøre Skogsøya tilgjengelig for allmennheten. For medlemmer av Vesterålen Turlag/DNT vil prisene være som ved vanlige hyttebesøk, kr 200 pr døgn, og for ikke-medlemmer betaler kr 400 pr døgn. Ungdom 19-25 år kr 100 pr døgn, og for ikke-medlemmer kr 200 pr døgn. Ungdom 13-18 år er gratis gratis for medlemmer og kr 200 pr døgn for ikke-medlem, mens barn 0-12 år koster kr 0 for medlemmer og kr 100 pr døgn for ikke-medlem.

SENGETØY ligger på, ha med lakenpose eller eget sengetøy. Det er totalt 25 sengeplasser, samt noen ekstra madrasser.

HUND er tillatt i 1.etg. De fleste sengeplasser er i 2. etg. Besøkende med hund bes ta hensyn til andre gjester.

VASK/RENGJØRING: etter besøk rengjøres det som etter vanlig hyttebesøk. På Skavlnes skole er det oppvaskmaskin, vaskemiddel står i skapet. Forlat gjerne i litt bedre stand enn da du kom

.

TOALETT OG DUSJ: Vi har flotte dusj og toalettrom.

BETALING: Oppgjør til ØKSNES MARITIME LEIRSKOLE via ktnr 4570 17 58645, betalingsinformasjon finnes på skolen.

BESØKSKALENDER: Sjekk kalender på www.oksnesleirskole.no for å se om det er planlagt aktivitet ifm leirskoledrift, ellers er det klart til bruk!

BOOKING: Det er ikke booking

SØPPEL: renovasjon finnes ikke på Skogsøya, vær derfor bevisst hva du tar med deg, det må også tas med hjem.

LÅN AV UTSTYR: Leirskolens kanoer kan lånes etter avtale, annet utstyr er ikke til utlån. Avtales pr tlf 46661549 eller mail post@oksnesleirskole.no

LEIRSKOLENS FLYTEBRYGGE kan brukes etter avtale. Avtales pr tlf 46661549 eller mail post@oksnesleirskole.no

NØKKEL: Skavenes skole er låst, turlagets nøkkel benyttes. Det er samme nøkkel som til Guvgåghytta. Den kan hentes på følgende steder:

Sortland:

- Sport1